FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Zamówienie możesz złożyć:
•poprzez sklep online (wrzucenie do koszyka i dokończenie procesu)
•mailowo pod adresem: sklep@amadio.pl odpowiadamy w godz. 8-16
•telefonicznie pod numerem 501 125 777 (pn.- pt.: 08:00 - 16:00)
•poprzez messenger

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
•mailowo pod adresem: sklep@amadio.pl
•telefonicznie pod numerem 501 125 777 (pn.- pt.: 08:00 - 18:00)
•poprzez messenger
Nasz Dział Obsługi Klienta to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Służymy fachową pomocą i doradztwem.

Rabaty są udzielane indywidualnie. Napisz do nas w tej sprawie: sklep@amadio.pl

Tak bezkosztowo, jeśli produkty nie zostaną jeszcze wysłane.

Produkty

Współpracujemy z najbardziej uznanymi producentami na polskim rynku.
W Amadio znajdziesz produkty: ForteSzynaka MebleBlack Red WhiteWajnert, Signal, Hana Meble.

Hana Meble to nasza marka własna. Jako jedyni na rynku dajemy aż 5 letnią gwarancję!
Producentem Hana są liderzy branży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji mebli.
Doskonale znają potrzeby Klientów. Stawiają na wysoką jakość wykonania mebli oraz ich funkcjonalność.
Hana Meble to także estetyka, która nawiązuje do mebli nowoczesnych oraz stylu skandynawskiego, a także stylu minimalistycznego.

O Amadio

Właścicielem Amadio.pl jest TELMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim, ul. 3 Maja 36, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie.
Zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
KRS: 0000777542;
NIP: 8771481326;
REGON: 382863529.

Sklep Amadio.pl ruszył w 2020 r. Właściciel sklepu Amadio działa na rynku meblowym od 1998 roku.

Tak, asortyment sklepu Amadio.pl możesz zobaczyć w 6 sklepach stacjonarnych (do niedawna Sklepy Telmar, obecnie Sklepy Amadio).
Zapraszamy do naszych sklepów meblowych w Iławie/Nowej Wsi, Brodnicy, Nowym Mieście Lubawskim/Kurzętniku, Malborku i Tczewie.

Dostawa i usługi dodatkowe

Słyniemy z szybkiej wysyłki. Produkty Hana możesz mieć w domu już po 72 h!
Na etapie składania zamówienia w sklepie Amadio.pl system
wskazuje Ci dokładnie liczbę dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia i jego dostawy.

Na etapie składania zamówienia w sklepie Amadio.pl system podaje wysokość opłaty za dostawę.

Możesz wybrać następujące formy dostawy: za pośrednictwem firmy kurierskiej lub odbiór własny w jednym ze stacjonarnych sklepów Amadio.

Tak, jest możliwość wniesienia towaru. Koszt tej usługi jest podawany indywidulanie przes system podczas składania zamówienia.

Pracujemy aktualnie nad tą usługą aby była możliwość montażu.

Na razie dostawa towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ale pracujemy aktualnie nad dodaniem kolejnych państw.

Nie, pracujemy w tygodniu pon.- pt w godz. 8.00-16.00

Tak, możesz odebrać swoje zamówienie w jednym z naszych stacjonarnych sklepów (należy zaznaczyć to w zamówieniu).

Możliwych jest kilka scenariuszy - sprawdź, która sytuacja dotyczy Ciebie i jak możemy pomóc.
1. Kliknij w aktualny status dostawy Twojego zamówienia i sprawdź na jakim etapie jest Twoja dostawa.
2. Jeśli wybrałaś/eś "dostawa do domu" - robimy wszystko, aby Twoje zamówienie dostarczyć w terminie,
lecz niestety zdarzają się sytuacje (np. korki, wypadki na drodze), przez które kierowca lub kurier mógł nie dotrzeć w planowanym terminie.
Poprosimy Cię o cierpliwość. Jeśli minął już 1 dzień, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Tak, w terminie 14 dni na koszt kupującego. Prosimy aby mailowo lub telefonicznie powiadomić nas wcześniej o takim zwrocie.

Płatności, faktury

Możesz wybrać następujące metody płatności: przelew bankowy, gotówka/karta przy odbiorze osobistym,
gotówka/karta za pobraniem u dostawcy, płatność elektroniczna, płatność w systemie ratalnym (kredyt konsumencki lub w przypadku firm leasing).

Tak, możesz dokonać zapłaty przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym lub gotówką/kartą u dostawcy.

Przyjmujemy płatności tylko w PLN (złotówkach).

nr konta 91948411212001011060310002

Tak, proszę wysłać mailem dane firmy na adres: sklep@amadio.pl a my odeślemy dokument pro forma.

Robiąc zakupy w sklepie stacjonarnym poinformuj sprzedawcę przed dokonaniem płatności o chęci otrzymania faktury VAT.
Kupując w sklepie online faktura (imienna lub na firmę) jest domyślnym dowodem zakupu, który otrzymasz mailowo po opłaceniu zakupów.
Dane do faktury podaj podczas składania zamówienia.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę,
wybierz w koszyku opcję "Firma" zamiast "Osoba fizyczna" oraz podaj dane firmy, obowiązkowo z numerem NIP.

Zwroty, Reklamacje

Reklamacje prosimy kierować na adres mailowy: sklep@amadio.pl lub pod numerem telefonu +48 501 125 777.

1. Jeśli paczka jest uszkodzona w transporcie - należy zgłosić kurierowi a najlepiej jej nie odbierać.
Poinformać nas mailowo lub telefonicznie o takiej sytuacji.
2. Jeśli produkt jest uszkodzony i dopiero po wyjęciu z opakowania to widać - należy zrobić zdjecie i przesłać do nas mailem lub zadzwonić.
Dalej pokieruje nasz pracownik jaka jest dalsza procedura.

Staramy się rozpatrzeć każdą reklamacją jak najszybciej, maksymalnie trwa to do 14 dni.

Gwarancja i Serwis

Towary kupione na Amadio.pl mają gwarancję na 24 miesiące (dla osób indywidualnych) oraz 12 miesięcy (dla firm).
W przypadku mebli Hana dodatkowo gwarancja jest przedłużana na kolejne 3 lata.

W zależności od typu naprawy serwis odbywa się bezpośrednio u klienta (np. nóżka w kanapie) lub towar jest zabierany jest do
serwisu a następnie przywożony do klienta.

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij