Dostawa


Koszt i czas wysyłki towaru jest każdorazowo podany na stronie produktu oraz w koszyku przed złożeniem zamówienia.


Dostawy produktów zamówionych w sklepie Amadio.pl realizowane są przez firmy:

  • DTS Transport
  • Raben
  • DPD
  • DHL


Firma transportowa, która ostatecznie zrealizuje dostawę towaru jest dobierana przez opiekuna zamówienia i jest zależna od gabarytów, ilości produktów i usług dodatkowych.

Zamówienia zawierające kilka produktów z różnymi czasami wysyłki zostaną zrealizowane w terminie właściwym dla produktu z najdłuższym podanym czasem realizacji.

Wysyłka towaru z naszych magazynów jest realizowana w dni robocze do godziny 16:00. Zamówienia złożone w weekendy i święta są przekazywane do realizacji w najbliższym dniu roboczym.

Usługa wniesienia dla towarów wielkogabarytowych jest dodatkowo płatna. Cena dostawy z wniesieniem jest podana na stronie produktu. Dostawa z usługą wniesienia jest realizowana przez firmę transportową i polega na dostarczeniu towaru za próg lokalu odbiorcy, bez względu na ilość pięter i dostępność windy.


Ważne informacje na temat odbioru przesyłki z meblami

  • Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku wniesienia zamówionych produktów jeżeli waga przesyłki przekracza 30 kg, dlatego we własnym zakresie przygotuj miejsce na dostarczane meble i osoby, które pomogą Ci je wnieść w dniu dostawy.

  • Dostawy do lokalu wielorodzinnego (blok, kamienica) o wadze powyżej 30 kg są dostarczane przed klatkę schodową i kurier nie ma obowiązku pomocy w jej wniesieniu.

  • Planując zamówienie dużych mebli np. narożniki, fotele upewnij się najpierw, że szerokość drzwi wejściowych i do klatki schodowej w miejscu przeznaczenia pozwoli na ich wniesienie. Jeżeli masz wątpliwości na temat gabarytów spakowanego mebla, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzyskania dokładniejszych informacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak możliwości wniesienia mebla do lokalu z powodu zaniechania wyżej wymienionych czynności.
     
  • Uważnie sprawdź stan towaru w obecności pracownika firmy transportowej. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, w dniu dostawy spisz protokół szkody, dokładnie opisując powstałe uszkodzenia i stan opakowania. Dochowanie należytej staranności przy odbiorze zamówionego towaru pozwala na sprawne i szybkie rozpatrzenie reklamacji.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel